השגריר ארדן: "להוריד את הכפפות מול האו"ם"

המהדורה המרכזית No Comments on השגריר ארדן: "להוריד את הכפפות מול האו"ם"

שגריר ישראל באו"ם גלעד ארדן למימרן ב'מהדורה המרכזית' בקול חי: "צריך להוריד את הכפפות מול האו"ם, לגרש נציגים שמפיצים שקרים. הם זקוקים לאישורים שלנו כדי להגיע לעזה וצריך לעשות הערכה מחדש של הצעדים מולם. נמאס לשמוע מהם כל היום דיבורים נגד אנטישמיות בלי לעשות כלום"

צילום: Arie Leib Abrams/Flash90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

שגריר ישראל באו"ם, גלעד ארדן, שוחח הערב (ראשון) עם אבי מימרן במהדורה המרכזית: "יש בעם ישראל אחדות כמו שלא הייתה מעולם כי יש הבנה שאויבינו רוצים לחסל את כולנו. אין לנו מה לקוות מהאו"ם אבל אסור לנו להפקיר את הזירה להסתה ולשקרים".

ארדן קרא לשנות מדיניות: "ישראל צריכה להוריד את הכפפות מול האו"ם, לגרש נציגי אום שמפיצים שקרים, לא צריך לאפשר לו פעילות חופשית. הוא זקוק לאישורים שלנו להגיע לעזה וצריך לעשות הערכה מחדש של הצעדים מול האום גם לאחר המלחמה".

לדבריו: "ההשוואה לנאצים היא נכונה כי זו אותה אידיאולוגיה של השמדת העם היהודי. בטלאי הצהוב שענדנו נכתב 'לעולם לא עוד'. אני חושב שזה עשה את האפקט שלו. אנחנו צריכים לזעזע את העולם מול האכזריות הנוראית".

השגריר התייחס לעלייה באנטישמיות: "נמאס לנו לשמוע דיבורים נגד אנטישמיות. אנחנו על סף קטסטרופה. רואים תקריות בכל יום ודורשים מהמדינות לראות צעדים נגד המסיתים והתוקפים. יש עליה משמעותית בתקריות האנטישמיות בכל העולם".



0 תגובות